all i wanted for christmas..

Cand eram mica aveam o fixatie: papusa barbie. Nu am primit-o niciodata,insa am primit tot felu de maimutoaie si papusi,de-a lungu anilor. Degeaba…eu tot p-aia o vroiam. Daca aveam atunci mai mult de 3 neuroni,mi-ar fi dat prin cap sa le zic sa-mi ia naibii papusa aia si sa nu mai dea banii aiurea pe altele,pe care nu mi le doream,in toti acei ani ai copilariei mele. Se pare ca nici lor nu le-a venit ideea asta.
Mai tarziu,cand am trecut de faza cu papusa barbie,am facut o alta fixatie: role din silicon. Logic ca nici pe alea nu le-am primit. Nu va imaginati ca eram copil rau si asa le placea alor mei sa ma chinuie…Ba chiar le meritam,doar ca nu si le permiteau.
Hmmm..m-am exprimat gresit. Nu si le permiteau in dublu exemplar: me and my sister. Daca una avea ceva in plus fata de cealalta sau primea ceva diferit….iesea scandal. Asta e singura mea explicatie, pt faptu ca mi-am dorit timp de 10 ani, doar 2 lucruri si nu le-am primit.
In ziua de azi, par niste obiecte banale,de rahat si destul de ieftine. Cam toate fetitele de 5 ani au cel putin o papusa barbie…60 ron.
Aproape toti copiii de 13 ani au role cu roti din silicon…120 ron.
Dar daca mi-ar fi luat atunci,cand imi doream, papusa si rolele…ar fi fost de nepretuit. (scurt moment mastercard)
Ma duc sa iau cutitu…. Dati pe Otv sa ma vedeti in noua serie „cadourile neprimite, pot naste ucigasi” :)))

10 comentarii (+add yours?)

  1. Laura
    Dec 25, 2008 @ 04:56:51

    Chill! Promit ca iti iau eu papusa Barbie, dar nu fa audienta la Otv!!!! :)) Craciun fericit!

    Răspunde

  2. Catalin
    Dec 25, 2008 @ 21:42:21

    Da, chiar..fara OTV.. punem mana de la mana si`ti luam ce vrea pana ta de Craciun

    Răspunde

  3. zuza
    Dec 25, 2008 @ 23:32:43

    ehh…glumeam si eu. Ce labutza mea sa mai fac cu papusa acum? trebuia la vremea ei.
    Craciun fericit!!!

    Răspunde

  4. lost_in_time
    Dec 26, 2008 @ 00:29:19

    hehe, si eu vroiam barbie dar mama imi zicea ca ce primesc eu este fetita lui barbie si se numeste curdy sau whatever ca s-a pierdut in negura vremii denumirea … cat despre role, desi stiu ca nu si le permitea motiva ca pot sa ma ranesc 🙂

    Răspunde

  5. credal
    Dec 26, 2008 @ 14:39:42

    Iar eu mereu mi-am dorit masinuta teleghidata.

    Răspunde

  6. zuza
    Dec 26, 2008 @ 14:54:01

    oh…bun. Nu-s singura cu sechele din copilarie :))

    Răspunde

  7. pebbles
    Dec 26, 2008 @ 22:58:53

    Hai, ca mi-ai amintit si mie de o jucarie mult dorita: o pantera roz, un fel de jucarie de plus cu brate si picioare lungi, care pe vremea aia era cam jumatate din mine. Am vazut-o in vitrina, am facut crize in magazin, dar mama nu-si permitea sa mi-o cumpere atunci. Dupa un timp mi-au facut o mare surpriza (credeau ai mei)- mi-au cumparat pantera roz. Insa eu mi-am dat seama ca nu era deloc asa cum o credeam, asa ca nici macar n-am bagat-o in seama. A zacut saraca aruncata printr-un dulap, pana a ajuns la un copil care sper eu ca a apreciat-o mai mult decat mine.

    Uff, inca ma mai mustra constiinta cand imi amintesc de ea.

    Răspunde

  8. vave
    Dec 26, 2008 @ 23:36:04

    La mine a fost un pic mai ciudat. Îmi amintesc că eu voiam un păpuşoi… adică o păpuşa mai mare pe care să o pot strânge în braţe. Apoi până să vină Crăciunul pusesem ochii pe o păpuşă gen Barbie şi deci am uitat de păpuşoi. Dar Moş Crăciun [aka mama] nu a mai ştiut de noua mea dorinţă, aşa că păpuşoi mi-a adus. Iar în momentul în care l-am primit m-am încruntat foarte urât şi îl tot agitam. Îmi spune mama că o perioadă am tot întrebat-o că oare nu a încurcat Moşu cadourile. Acum când mă gândesc mă simt aiurea de cum cred că s-a simţit ea. Păpuşa o mai am şi acum şi mi-e foarte dragă.
    The end 😀

    Răspunde

  9. Catalin
    Dec 27, 2008 @ 19:38:53

    O daaaa.. mi`am amintit.. masinuta teleghidata..since forever.. mi`am dorit`o.. n`am insistat pt ca stiam ca nu`si permit. am avut o gramada de jucarii cand s`a putut.. masinuta teleghidata am primit`o acum 3 ani, de craciun:D, atat de tare mi`am dorit`o

    esti sigura ca inca nu vrei barbie?:P

    Răspunde

  10. zuza
    Dec 27, 2008 @ 21:00:58

    ai putea sa mi-o iei si sa fac voodoo pe ea =)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

