all i want for christmas..

in seara de ajun, stau pe mes si scriu pe blog….trist. Nu am altceva de facut, poate doar sa adorm, asteptandu-l pe moshu. Chestia nasoala e ca deja stiu o parte din cadouri,pt ca le-am gasit din greseala. Maine dimineata cand le desfacem,o sa incerc sa par surprinsa.
Azi a nins, tocmai cand am iesit eu din casa. Pt mine a nins. Daca as fi iesit mai devreme sau mai tarziu cu 3 ore,atunci ar fi nins….pt mine. Pacat ca a durat doar 2-3 minute ninsoarea.
Stau in mijlocu patului,cu halatu pufos pe mine si incaltata cu sosetele de spiridus. Asa le zic eu sosetelor groase si foarte colorate. Pisica doarme langa picioarele mele.
Am dat telefoanele pe silentios,pt ca tot primesc mesaje cu urari.Ma bucura ca se gandeste lumea la mine,dar as prefera sa-mi dea un mesaj personalizat,nu unul copy-paste si expediat la toata agenda. As vrea mai ales,sa-mi dea mesaj nu doar de Craciun sau Paste.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 25, 2008 @ 21:22:36

    Tu dai mai des?:P (SMS)… Si nici n`am tel tau:P

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 25, 2008 @ 23:42:39

    merg pe principiul: nu ma cauti…nu te caut SAU daca te caut si ma eviti,nu te mai caut.
    Nu-l ai, pt ca nu l-ai cerut :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

