total relax

zilele astea m-am odihnit,m-am relaxat,am facut exact ce-mi place. Nu va ganditi la prostii. Am facut bradul cu sora mea..ca pe vremea cand eram mici.
Am cumparat cadouri.Imi place sa le iau persoanelor apropiate,cadouri. Chiar si fara motiv,nu doar de craciun sau ziua lor.De multe ori,am dat cadou si nu am primit unul. Nu ma deranjeaza.
Am gatit….nu sarmale sau ciorba,cozonaci. Imi era dor sa pregatesc de mancare,pt ca rar am ocazia. Mereu e altcineva care sa gateasca.
Am spalat vase…foarte multe.Clar murdaresc multe farfurii,linguri,oale,atunci cand gatesc. Dar imi place mult sa spal vase,ma calmeaza intr-un fel.
Am terminat, in sfarsit, de citit o carte. Am reusit sa ajung la coafor,sa ma tund.
Parca au innebunit toti cu craciunul.Ar trebui sa ia o pauza,sa respire si sa se trezeasca. A ajuns mult prea comercial. O sa ajung sa nu-mi mai placa nici craciunul…
Sa nu mai zic de pocnitori si artificii…deja au inceput sa le probeze.

3 comentarii (+add yours?)

  1. credal
    Dec 22, 2008 @ 01:42:05

    „Dar imi place mult sa spal vase,ma calmeaza intr-un fel.”

    Am mai auzit pe cineva spunand chestia asta. Eu cred ca-i o boala 😀

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 22, 2008 @ 15:56:33

    daca e boala ,sigur nu se ia,pt ca nu mai stiu pe nimeni sa-i placa sa spele vase:))))

    Răspunde

  3. marry
    Dec 24, 2008 @ 10:51:29

    subscriu, nici mie nu imi place treaba asta…tocmai de-aia mi-am luat motan :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

