pe vremea mea..

Observ o „usoara” scadere a cititorilor. Tabelu ala cu vizite zilnice, arata ca partia de derdelus :)))) Nu-i panica, pt ca „eu nu scriu pt voi,scriu pt linistea mea sufleteasca” ….yeah right! =))
In timp ce stateam la semafor,observ in dreapta o cofetarie: „De cand n-am mai mancat eu o prajiturica?! Ah ce vremuri!”
Incep sa fabulez: ” as manca o savarina…si un ecler de ciocolata..si o amandina…doar atat”.
Auzi la mine… „doar atat!” Pai e o gramada,altii nu mananca in toata viata lor 3 prajituri. Dar de fapt e putin,pt ca la mine, a manca=a gusta.
Se face verde la semafor si uit. Ajung acasa si in frigider erau…?! O amandina,o savarina si doua eclere. „Mama imi citeste gandurile,altfel nu se explica”. Sper sa nu-mi citeasca gandurile si cand ma enerveaza si-mi vine sa o strang de gat (metaforic evident).
Am gustat un pic 😡 O intreb pe mama „cat mai e o prajitura? 15-20 mii?”
Incepe sa rada „15 mii era acum cativa ani, acum e 40”
„Poftim?? pe vremea mea,tin minte ca era 12 mii….ehee”

3 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 19, 2008 @ 11:49:49

    Haha, pe vremea ta, maica… Parca ai fi o babaciune de 70 de ani..pe vremea taaa… :))

    Răspunde

  2. credal
    Dec 22, 2008 @ 01:40:00

    12 mii ?

    esti tanara 😀

    Răspunde

  3. zuza
    Dec 22, 2008 @ 15:57:58

    pai ultima oara,cand inca mai mancam…erau 12 mii
    dar cand eram un piticutz si ma ducea tata la cofetarie,era cativa lei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

