nevoia de a fi nesimtita

Sunt foarte sigura ca azi mi-am luat multe injuraturi…doar pt ca am fost un pic mai rapida ca altii sau mai nesimtita. Asa am simtit sa fiu astazi.
Am plecat de acasa…nu i-am tinut usa unui vecin sa intre in bloc.Mi se rupe de el.
In statia de masina,m-am asezat in dreptu usii si nu am vrut s-o las pe o baba sa treaca,sa coboare inaintea mea. Da-o incolo,ca nu are unde sa se grabeasca.
Cand am ajuns la metrou,m-am bagat in fatza unei femei,care vroia sa taxeze cartela in aparat. Go fuck yourself.
La intoarcere acasa, cu metrou, cand se ridica o femeie de pe scaun,ma strecor printr-o parte si-i iau locu. Tipa din fatza ei abia astepta sa stea jos.Murea de oftica si sigur m-a injurat…i-am simtit privirea trecandu-mi ca un cutit…pana la ceafa. Chiar trebuia sa stau jos,ma dureau picioarele,spatele si ma simteam cam rau.
Probabil m-au ajuns blestemele lor :))))

4 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 16, 2008 @ 15:33:46

    Urat! Si? Unde era nevoia?

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 16, 2008 @ 21:24:22

    in capu meu:P m-am purtat urat,am fost nesimpoarca…eu mereu sunt draguta 😀

    Răspunde

  3. Laura
    Dec 17, 2008 @ 15:54:30

    Uneori simtitm nevoia sa fim altfel… mai ales daca suntem draguti tot timpul. Pur si simplu vine o zi in care iti spui dimineata „azi mi se rupe de tot! Fuck off!”…

    Răspunde

  4. WaTzaP
    Dec 20, 2008 @ 02:04:54

    O sa ai carne in frigider, pana dupa sarbatori

    Răspunde

Lasă un răspuns

