noapte buna pasarele

Dupa cum ati observat,afara e o vreme de kko cu lapte. M-am trezit de dimineata sa ma duc la examen..m-a plouat,umbrela se falfaia,m-au stropit masinile pe blugii abia spalati,mi-am udat ghiozdanu si foile care le aveam in el,m-a luat vantu pe sus…si lista poate continua. Ideea e ca m-am ales cu o durere de cap..curent,frig,alea alea.
Ajung acasa intr-un final. „Ce sa fac?ce sa fac?” Hai sa ma odihnesc,ca prea am fost chinuita azi.
Intre timp,sun o colega care tocmai se punea la somn.Ok „hai pa”. Vreau sa intreb o alta colega ceva….dormea.
Intru pe mess sa mai schimb o vorba,iar multi aveau la status „abia m-am trezit”, „dorm dnd”. Oki doki. V-a muscat musca Tzetze? ce labutza mea?
Sor-mea: „Nu te duci in camera cealalta? ca vreau sa dorm”…mda.
Guess! Ce am facut eu azi dup-amiaza? Am dormit…in solidaritate cu restu :))
O fi de la vreme „epidemia de somn”. A fost o vreme de facut copii,numarat bani sau dormit. De ce toti am ales sa dormim?

3 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Dec 14, 2008 @ 03:25:59

    da bre, e de la vreme, ce labutza ta…
    unde mai pui ca azi noapte nu prea am dormit (deh, a fost soare)..

    Răspunde

  2. pebbles
    Dec 14, 2008 @ 23:25:54

    N-avem bani, copii nu prea merge sa facem in vreme de criza… dormim si speram sa ne trezim miliardari. :-??

    Draguta tema. 😀

    Răspunde

  3. zuza
    Dec 15, 2008 @ 21:45:44

    oare de ce iti place tema mea? ;)) oare!? 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

