microbii este everywhere

Cand ajung acasa, mereu ma spal pe maini,indiferent unde am fost sau cat am stat. Asa m-am obisnuit. Cand eram mica,mereu ma batea mama la cap, sa ma spal pe maini cand vin de afara,sa nu ma imbolnavesc.
Ii inteleg acum grija,pt ca atunci eram plina de pamant,nisip,praf…eu mai stiu pe unde umblam 😀
Acum a devenit mai mult un gest reflex,spalatul mainilor.

Altii sunt mult mai „igienici” ca mine,ba chiar exagereaza :))) O tipa in metrou,scoate un servetel din geanta,sterge bara,aseaza servetelu in palma,apoi pune mana pe bara si se tine de ea. M-a pufnit rasu.

Stateam plictisita pe scaun in ratb,cand se aseaza o tipa pe scaunu din fatza… (acum ar trebui sa-mi sara babele in cap ca stau pe scaunu rezervat 😛 ) Se tot foia,cauta ceva prin geanta…Gaseste!! Era gelu antibacterian =))) Se da cu el pe maini.
Pe fatza mea era deja un zambet ironic. Il pune la loc in geanta si scoate o crema de maini :))) se da si cu aia.

4 comentarii (+add yours?)

  1. F-Raptor
    Dec 11, 2008 @ 00:36:32

    Before they give you a lethal injection they swab your arm with alcohol…

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 11, 2008 @ 13:38:47

    daaa….o alta mare imbecilitate 😐

    Răspunde

  3. Laura
    Dec 11, 2008 @ 14:44:32

    Hmmm… sa ma simt bine sau prost ca nu fac asa? 😛

    Răspunde

  4. zuza
    Dec 11, 2008 @ 14:52:56

    simte-te cum vrei ….numai ai grija sa ai mainile curate !!! :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

