hai cu tata!

Nu-mi place sa merg cu ai mei undeva….Nu-mi place. Tata merge incet rau..nici eu nu merg repede,dar el merge mai incet ca mine.

Mama merge incet,dar ceva mai repede ca tata. Ma tine de brat si merge incet,iar mie nu-mi place sa fiu tinuta de brat.

Mergem cu un scop,iar ei intre timp gasesc alte obiective,se razgandesc si ma aburesc pe mine ,de nu mai stiu nici eu pt ce am plecat de acasa.

Ies pe usa binedispusa,iar daca  imi dau impresia ca nu dureaza mult si ne intoarcem repede…clar revenim acasa peste minim 5 ore,eu plina de nervi si ei inca ar mai avea ceva treaba.

2 comentarii (+add yours?)

  1. credal
    Dec 09, 2008 @ 11:28:05

    Nici eu nu merg nicaieri cu ai mei.
    Rar se intampla, dar foaaaaaaaaarte raaaaaaar

    Răspunde

  2. Laura
    Dec 09, 2008 @ 12:04:20

    Asa e mama… dar tata nu! Tata face cumparaturile pe o luna in 20 de minute! :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

