wanna be my friend?

a trecut cam mult timp de cand nu am mai scris ca lumea pe blog. N-am avut cand sa ma ocup de el (nici pana acum nu ma agitam eu 😀 ) ,dar macar mai aveam ceva idei.

Am mai luat o restanta,dar nu-mi aduce nici o bucurie…mai sunt multe altele. 

Vad numai morocanosi si insensibili care fac totul sa le fie lor bine. Eu sunt o draguta si tac din gura. Rau fac….Ar trebui sa devin mai nesimtita 😀

Nimic nu ma mai entuziasmeaza sau impresioneaza de adevarat.

Am realizat ca nu am prieteni,doar amici si cunostinte. Nu incerc sa fac pe victima acum,ca-s eu suparata,dar chiar nu am..  Trist stiu…chiar patetic. Probabil e vina mea pt ca nu pot avea prieteni . N-as suporta pe cineva sa-mi fie alaturi doar la distractie sau cand are el nevoie. Poate nu inteleg eu notiunea de prieten/prietena si-s defecta din fabricatie…..desi nu cred.

Toate tentativele mele de prietenie s-au terminat prost in mare parte din cauza superficialitatilor lor..

11 comentarii (+add yours?)

  1. Ionut
    Dec 04, 2008 @ 17:33:23

    Felicitari pt restanta! (ca ai luat-o 😛 )

    E naspa ca atunci cand dai de greu sa observi ca nu te poti baza pe nimeni.

    Răspunde

  2. Laura
    Dec 08, 2008 @ 11:14:16

    Hei… chiar asa e? Sper sa nu…

    Răspunde

  3. zuza
    Dec 08, 2008 @ 13:01:37

    nu e chiar asa…e mai rau!!!!

    Răspunde

  4. darkwolfyd
    Dec 08, 2008 @ 13:20:32

    Hmmm …. prieteniile adevarate sant greu de legat in timpurile noastre. Acum mai totul a devenit bazat pe interes. E cam trist….dar trebuie sa invatam sa traim si cu asta . Sa ne adaptam.

    Răspunde

  5. Laura
    Dec 08, 2008 @ 16:46:40

    Ooof! >:D<

    Intr-un fel te inteleg. So, yes, I wanna! 🙂

    Răspunde

  6. zuza
    Dec 08, 2008 @ 22:12:04

    cel mai rau imi pare de faptul ,ca in perioada scolii am avut prieteni,dar nu am mai pastrat legatura…in liceu la fel…in facultate o sa fie la fel.
    E de inteles totusi ca lumea se maturizeaza si tinde sa uite anumite lucruri si persoane…dar prieteniile nu se uita,consider eu…
    Laura: Yuhuuuu…am un prieten virtual 😀 …desi as prefera ceva mai palpabil :)))

    Răspunde

  7. Laura
    Dec 09, 2008 @ 11:35:48

    Well… hai la o cafea atunci! 😛

    Răspunde

  8. zuza
    Dec 09, 2008 @ 22:32:05

    Uh yeah! Uh yeah! o sa beau cafelutza cu Laura 😀 Uh yeah!

    Răspunde

  9. F-Raptor
    Dec 11, 2008 @ 00:55:01

    Cunoştinţa observă când eşti la pământ.
    Amicul e lângă tine cănd eşti la pământ.
    Prietenul te ridică de la pământ.

    Răspunde

  10. Catalin
    Dec 16, 2008 @ 16:58:37

    Răspunde

  11. zuza
    Dec 16, 2008 @ 21:30:31

    da..asta ar fi definitia 😀 dar teoria nu se potriveste cu practica

    Răspunde

Lasă un răspuns

