votu lu’ pește

Cum ziceam..Eu nu am votat,in schimb am facut parte dintr-o comisie de votare..sau cum mama ei i-o zice.

Greu de precizat cum am ajuns acolo..prin cineva,care stie pe cineva,care m-a intrebat daca vreau sa ma duc la „votare”. Am zis ca da,vreau sa vad si eu cum decurg treburile,vreau sa vad daca se fac mânării,vreau sa pap gratis o zi intreaga,vreau sa stau degeaba,vreau sa iau banii prefecturii….da, vreau!

M-am trezit la 6,am ajuns la scoala la 7 si ceva.Trebuia la 6jum sa fiu acolo,dar „mi se rupe,vreau sa intarzii”. Primii au venit moshii si babele….iar cand zic mosi si babe,ma refer la aia peste 70-80 de ani. Deja a venit prima gustarea. Pe la pranz se mai linistesc treburile,vin aia intre 40 si 60 de ani. A sosit si masa de pranz..apoi alte 2 gustari.

Dupa ora 7 seara,incepe sa vina tineretu la vot…Chiar m-au surprins,au fost destul de multi. Iar au venit cu mancarea si inca o gustare. La 9 au inceput numaratu voturilor…a durat pana la 11. Niste idioti…de fapt idioate,ca era un singur tip,iar ala parea destul de „feminizat”…Unde-s multe femei,e si multa prostie…mai sa se aleaga prafu.

Pana la ora 12,au stat sa calculeze…nu stiu exact ce,deja incepusem sa casc,ma gandeam ca a 2a zi trebuie sa-mi iau neaparat un pulover mai gros,ca vine frigu. La 12.02 am plecat…mi-am bagat labutza…ele inca se mai certau referitor la calcule.

A fost una acolo…numai cand o vedeai,iti venea s-o bati in gura cu ciocanu de snitele. O tocilara la 29 de ani,care toata viata a inghitit minciuni demagogice si s-a maritat cu primu barbat care a bagat-o in seama. Nu zic ca nu era desteapta,avea 2 facultati si se vedea ca stie destule..dar nu era deloc isteata,pur si simplu o cretina care crede orice i se zice de catre „superiori”….Pffff, ce m-a enervat!!! Una dintre putinele persoane care m-au enervat din primele 5 minute…

Oare aia, cata mancare cred ei ca poate manca un om? Ne-a adus la fiecare in parte mesele si gustarile,dar alea eu le mananc in 3 zile…nu intr-una :)))))  O mare parte din ele le-am luat acasa(sucuri,cafea,dulciuri) …restul, mancarea gatita i-am dat-o unei femei care parea mai amarata.

Ce palpitant mi se parea mie, cand eram mica,votul. Abia asteptam sa merg cu ai mei sa voteze. O alta mare dezamagire a copilariei mele,pe langa „Moshu nu exista”  :))))

Pana la urma,nu stiu cine a castigat si nici nu ma intereseaza.

3 comentarii (+add yours?)

  1. credal
    Dec 04, 2008 @ 16:16:13

    „numai cand o vedeai,iti venea s-o bati in gura cu ciocanu de snitele”
    Imi place cum suna asta :))

    Cu mancarea eu zic ca e bine. Zi mersi ca ti-a adus.

    Răspunde

  2. zuza
    Dec 04, 2008 @ 17:00:03

    Nu-mi mai aminti de creatura aia,ca mi se urca tot sangele in cap 😐
    Da,m-am mirat si eu de cata mancare au adus…dar la cat pap eu,mi-ar fi ajuns doar apa :)))

    Răspunde

  3. F-Raptor
    Dec 11, 2008 @ 18:11:52

    Ai cunoscut o „unealta”. Genul de corporatista, de functionar public, genul de om pentru care gandesc altii. Am si eu cateva colege asa. Le-as bate cuie in cap zilnic, dar asta nu e un lucru acceptabil social. Intr-un fel pot spune ca te compatimesc pentru ca n-ai avut si tu norocul sa fii barbat :P. E grozav sa faci pipi din picioare si nu trebuiasca sa mergi la „shopping”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

