yupi!!

Am visat ca in blocu vecin,era o tipa care radea,statea la balcon imbracata in rochie de mireasa alba…A cazut sau s-a aruncat,iar in cadere era dezbracata,apoi cand a ajuns jos era in rochie neagra de mireasa 🙂 Chiar m-a speriat visu asta,a fost foarte ciudat.

Am luat o restanta…una din cele multe 😀 Dar ma bucur ca am luat-o pe bune,invatand…lucru rar intalnit la mine :)))

Voi cu ce va mai laudati?:P

4 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Noi 28, 2008 @ 11:32:50

    o ardem aiurea pe bloguri

    Răspunde

  2. ina bixade
    Noi 28, 2008 @ 16:09:47

    chiar asa, sarim din blog in blog si mai nimic interesant:) felicitari pentru restanta luata…eu am avut 2 restante in cei 4 ani de facultate…nu ca eram o studenta silitoare, insa nu imi convenea sa ma deplasez la Bucuresti din orasul in care stateam, doar sa dau niste restante. Bine, succes!

    Răspunde

  3. credal
    Noi 29, 2008 @ 18:58:02

    Eu ma laud ca ti-am gasit o posibila interpretare a visului tau:

    You will become socialy prominent with a happy financial wealth which shall support you but take warning, for if you forget to stay kind, non-judgemental, selfish in public and a negative gossip you will lose this standing and possible wealth which shall force you to move to another area and start again. Remember your kindness must stay with you at all times and you will sustain your better future.

    Felicitari pentru restanta. Adica pentru luarea examenului.

    Răspunde

  4. zuza
    Dec 01, 2008 @ 19:29:08

    va multumesc :-*
    credal: interesanta interpretare,ar fi bine sa fie cum zice acolo 😀 dar eu ma gandeam la ceva mai sinistru. Ma duc la mama omida sa-mi zica ce si cum :))))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

