Anti-vot

Pana acum ceva timp ne ziceau sa nu fim ignoranti,sa mergem la vot,sa decidem singuri viitoru nostru. Big bullshit!!!  De fapt trebuia sa mergem la vot sa-i alegem pe aia care o sa isi bata joc de tzara noastra inca 4 ani. Hai ca la alegerea presedintelui am fost,la alegerea primarului am fost….dar acum? De ce sa ma duc? Nu am cu cine vota: cantareti,luptatori de K1, designeri de moda,papagali,maimute…E clar ca aia n-au nici o treaba cu politica,o sa fie doar niste marionete pt partide.

Nu ma duc la vot.Refuz. Ei fac greva ca vor salarii mari,fac greva ca nu au hartie igienica la wc,fac greva ca nu le merge cablu,fac greva ca nu le-a marit pensia cu 3 lei….Fac si eu greva(intr-un fel). Nu cer nimic special…pur si simplu refuz sa votez.Asta e forma mea de protest. Oare daca nu se duce lumea la vot…o sa-si dea seama ca e prezentza slaba, asa cum e si prestanta lor?

Catalin e de acord cu mine…la fel si ei …si ei !!!

Voi veti vota?

5 comentarii (+add yours?)

  1. Cătălin
    Noi 19, 2008 @ 17:44:45

    Da bre, sunt de acord, asa e:P

    Desi acum ceva vreme chiar ziceam ca trebuie sa votam…
    Cah..

    NU VOTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Si ce ar fi si mai tare… Hai sa le luam spagile electorale si SA NU VOTAM… >:) >:)

    Răspunde

  2. Laura
    Noi 20, 2008 @ 14:26:48

    Ce frumos ar fi daca nu s-ar duce nimeni la vot. Din pacate o sa stau eu acasa, stai tu, sta si Catalin… mai stau cativa… Dar pensionarii, tiganii si politicienii vor fi prezenti. Si iata cine va decide… Trist!

    Răspunde

  3. shmeny
    Noi 20, 2008 @ 17:00:27

    eu nu voi vota de data aceasta.
    pana acum am votat, cu diligenta si cu responsabilitate, de fiecare data.
    acum, nu voi vota, in primul rand pentru ca nu inteleg nimic din sistemul de vot. ideea uninominalelor ar fi „voteaza pe cine cunosti”. pai la mine la colegiu o cunosc de dida dragan. artista remarcabila, dar… cu ce ma ajuta dumneai in politica?
    apoi, nu votez deoarece nu mai am resurse sa gasesc oamenii sau partidele potrivite. pana acum, de fiacer data, am luat-o in freza. teapa cea mai mare numindu-se basescu.

    Răspunde

  4. Cătălin
    Noi 21, 2008 @ 17:48:36

    Răspunde

  5. Andy
    Noi 24, 2008 @ 22:13:48

    Nu. No point, no reason, no nothing.

    Răspunde

Lasă un răspuns

