ganduri non-matinale

E luni,dar parca ar fi vineri. O superba zi. Cand m-am trezit eu, a iesit un pic soarele,s-a luminat afara. La 7 dimineata era ceata,acum parca nu mai e….evident,doar m-am trezit eu. Un pic cam frigut,dar o sa dau drumu la caldura. Pisica deja asteapta,intinsa pe calorifer. Mi-e putin foame,dar bate vantu prin frigider,n-am chef sa pregatesc nimic…asa ca nu mai pap nimic,mai bine beauniste apa. Suna cineva la interfon,dar nu astept pe nimeni….Era unu cu pliante de la Cora. Nu inteleg cum de nimeresc astia,sa sune fix la mine.Dar mereu suna.

Ma gandesc ca amcam multe restante si ar trebui sa invat. Ultima oara cand am invatat pt scoalaa fost acum 2 ani.A fost foarte putin de invatat,d-aia. Trebuia sa schimbflorile din vaza,s-au uscat si au inceput sa cada petalele,iar pisica le mananca. Ar trebui sa inchid geamul sa nu-mi mai fie frig.

Totusi,se face ora cand trebuie sa mananc.O sa gatesc ceva pana la urma,sa nu uit sa iau si paracetamol,pt ca stranut si-mi curge nasu. Interesant filmu” eagle eye”,chiar mi-a placut.

Pofta buna!

2 comentarii (+add yours?)

  1. credal
    Noi 17, 2008 @ 16:40:13

    „Nu inteleg cum de nimeresc astia,sa sune fix la mine.”

    De unde stii ca numai la tine suna ? 🙂
    Spor la invatat.

    Răspunde

  2. zuza
    Noi 17, 2008 @ 21:07:03

    n-am zis „numai la mine”,dar sigur de 2 ori pe saptamana trebuie sa sune :)) Ms,sper sa si invat 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

