ziua anti-diabet

azi a fost ziua anti-diabet. Habar n-aveam,am aflat abia acum seara,cand ma uitam la stiri.Culmea…am prins stirea asta,cam pe toate posturile si toate aveau si un reportaj in care era o persoana tanara cu diabet care-si lua glicemia,facea injectia,povestea cum se descurca cu boala… M-a lasat indiferenta.

Ziceau ei ca e o crestere alarmanta a nr de imbolnaviri,a predispozitiei pt diabet,bla bla….Iar m-a lasat rece.

Acum ma intrebam: daca pe mine, care am diabet, nu m-a sensibilizat cu nimic,nici unul dintre reportaje….oare celorlalti oameni le-a dat ceva de gandit sau au schimbat postu?

5 comentarii (+add yours?)

  1. Crash
    Noi 15, 2008 @ 17:47:26

    E logic sa nu te sensibilizeze daca ai. E ca si cum ai fi sarac si ti-ar fi mila de saraci – nu are sens, e impotriva firii omenesti. Fiecare-i pentru el.

    Răspunde

  2. F-Raptor
    Dec 11, 2008 @ 01:20:52

    Suntem cu toţii nişte insensibili nenorociţi. Fie că avem diabet sau nu, fie că suntem săraci sau nu, pe toţi ne cam doare în cur de suferinţa din jurul nostru. Cum altfel am mai ajunge de acasă la muncă (sau unde dracu’ trebuie să ajungem) dacă ne-ar ţine compasiunea pe loc? Oricum mi se pare o mare porcărie să serbezi ziua diabetului (sau anti diabet). De parcă ar fi o bucurie! Şi majoritatea campaniilor astea sunt lansate de oameni care nu au diabet. Este culmea ipocriziei să pretinzi că îţi pasă de nişte oameni amintindu-le public ce afecţiune au. Eu fumez. Abia aştept să apară ziua cancerului pulmonar, iar dacă voi avea cancer pulmonar, o să-l bag în pizda mă-sii pe primul care îmi zice „La mulţi ani!”.

    PS: Ca o coincidenţă macabră tocmai am văzut la televizor cum 2 gabori din SUA au aplicat şocuri electrice unui şofer presupus beat. Omul avea cetoacidoză diabetică.
    PPS: Ştiu că sunt un porc pentru că am spus cetoacidoză. Ştiu că poate vroiai să citeşti ceva mai vesel. Nu mă înjura…


    )

    Răspunde

  3. zuza
    Dec 11, 2008 @ 13:58:54

    nu te injur ca n-am de ce 😛
    Daca ti se pare o prostie ce au facut aia 2 politisti,stai sa vezi ce proasta era o baba care a inceput sa urle la o amica,in timp ce-si facea injectia de insulina pe o banca in parc: „tineretu..niste drogati,nu va e rusine cu copii mici de fatza…niste nenorociti” 😐
    Sa nu mai zic,ca intr-o vara,dupa 2 saptamani de spital,aveam venele sparte la maini si urme de injectii in gat…iar lumea se dadea la o parte si plecau de langa mine in Ratb sau chiar pe strada, crezand ca sunt vreo drogata ce le ameninta siguranta :))))
    Ce sa le ceri ?!

    Răspunde

  4. F-Raptor
    Dec 11, 2008 @ 18:02:01

    De ce in gat? Ti-au prins cateter central?

    Răspunde

  5. zuza
    Dec 11, 2008 @ 23:08:38

    da,pt ca restul venelor erau subtiri,nu le putea gasi si nu intra acu,pt ca aveam si pielea nu-stiu-cum,din cauza cetoacidozei 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

