sa-ti stea covrigu in gat

Mergeam eu agale spre facultate si vad o covrigarie. Yammy ce frumos mirosea! Eheee…de cand nu mai mancasem eu un covrig si mi s-a facut pofta. Traversez strada,ma indrept spre magazin cu inca o baba de vreo 70 de ani in fatza mea,si in spatele meu tot o baba, la vreo 50 si ceva.Ma asez la coada destul de maricica, in spatele babutei de 70. Aia de 50,ramane in afara cozii,langa aia de 70. Eu raman un pic mirata.. „asta nu se aseaza la coada?”:

„de ce nu stati la coada?”

„domnisoara, da nu ti-e rusine? nu am venit toate 3 in acelasi timp? vorbesti doar ca n-ai de cine sa te iei?”

Deja ma apucasera spumele,simteam inima ca-mi batea sa iasa din piept.Imi venea sa-mi bag mana in paru ei facut permanent si s-o dau cu capu de vitrina covrigariei. Ce-i drept aveam chef de scandal…mereu am chef cand vad babe nesimtite!! Dar raman calma mereu,desi as putea la fel de bine sa explodez de nervi.

„nu cred k am venit in acelasi timp….si chiar daca,de ce va bagati in fatza?”

„da’ nu ti-e rusine? nu vezi k esti ne… esti needucata, ti-as putea fi bunica, n-ai bun simt,nu vezi ca faci scandal..needucato””

Urasc sa mi se zica sa tac din gura….”p-asta chiar o dau cu capu de asfalt”

„nu ati putea sa-mi fiti bunica si sunt de o mie de ori mai educata,mai cu bun simt”

„ee da,nu te uiti la tine?!…esti needucata”

„daca dvs chiar erati o doamna, asa cum va dati, nu va bagati in fatza si nu urlati in gura mare p-aici. Am mai multa educatie ca dvs, „mare doamna”….

„cine a urlat??? nu vezi ca esti needucata?”

„cum cine? dvs…Eu v-am vorbit frumos si n-am tipat”

„needucata…..”

Nu m-as fi luat de ea,daca imi zicea „pot sa ma bag in fatza, ca ma grabesc?”  sau daca nu as fi vazut ca era bine imbracata,proaspat vopsita,genu de femeie la 50 si ceva de ani care pare ca are un pic de minte….Dar aparentele inseala ca de obicei. Tot o frustrata era,se ia de tineri si-i face needucati de fiecare data cand nu are alte argumente…tipic.

5 comentarii (+add yours?)

  1. credal
    Noi 10, 2008 @ 22:31:05

    Batranetul din ziua de azi… 😀

    Răspunde

  2. Andy
    Noi 11, 2008 @ 11:46:49

    Iar la faza asta…apropo de comentariul de la gutui … as fi facut mult mai rau. N-am PIC de respect pentru batranii de genul asta. Dar DELOC!

    Răspunde

  3. Laura
    Noi 12, 2008 @ 11:12:38

    N-ai avut nicio coaja de banana la tine?… Nu de alta, dar trebuia sa traverseze strada inapoi, nu? :p

    Răspunde

  4. F-Raptor
    Dec 11, 2008 @ 18:19:53

    Uite cum sta treaba cu mosii astia. Provin din vremuri cand erau obisnuiti sa li se spuna ce sa faca. Nu sunt obisnuiti sa li se vorbeasca frumos. Asa ca eu procedez de felul urmator: le spun pe un ton amenintator sa treaca in spate, ii privesc cu o privire a unui om gata oricand sa bage cutitul in tine. Daca sunt facut nesimtit dezlantui o serie de injurii special concepute a le aminti acestor relicve de cel mai de temut om de pe vremea comunismului: securistul.

    Răspunde

  5. zuza
    Dec 11, 2008 @ 23:12:58

    Nu-mi sta in fire sa injur si am prea mult bun simt sa fac scandal pe strada..Nu pot,dar mi-as dori 😀 poate am curaj o data,eventual o iau si la bataie 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

