ciupercutze si gutui

Mie mi se face pofta sa pap cate ceva,asa aiurea,imi vine mie cate o idee. Se stie ca am o adevarata obsesie pt ciuperci si gutui 😀

Eram la facultate…si vad intr-un laborator pe o masa,o punga mareeee de gutui 😡 Acum,ce-mi vine mie in minte” cand nu e nimeni de fatza,subtilizez una”. Deja mi se umflasera de pofta :))))) Clar vroiam gutui,macar o bucatica sa-mi fac pofta. Apoi mi-am revenit si m-am gandit  „nu e frumos sa iau,ca tot furat se numeste,desi are o punga mareeee si n-ar observa ca lipseste una mica,mica”

Apoi iar s-a gandit mintea mea diabolica ” nu nene,iau una ca nu mai pot de pofta…imi bag labutza…”

N-am putut sa fur….o gutuie. Sunt prea bine crescuta si educata,ca nici o gutuie nu pot lua :)))

L-am rugat pe profu meu,daca poate sa-mi dea o gutuie din plasa aia,dar cica nu era a lui, sa intrebe a cui este si poate ne da respectivu. Deci profu a fost foarte amabil. A intrebat-o pe una:

„a cui este punga cu gutui?ca vor si fetele o gutuie si m-au rugat pe mine”

„a unei colege!!! da’ de ce? cum sa le dau o gutuie? NU!!”

A fost nesuferita….In ce scarba a raspuns si cu cata rautate!!!! Nu putea s-o intrebe pe femeia ale carei gutui erau,in loc sa raspunda in locu ei?!  Ce aiurea…pt o gutuie…

Dar am fost in piata a2a zi si mi-am cumparat,sa mi se dezumfle :))))

6 comentarii (+add yours?)

  1. credal
    Noi 10, 2008 @ 22:36:33

    N-ai visat urat noaptea ? Tu alergand dupa gutui, iar ele fugind de tine si strigand NU. 😀

    Răspunde

  2. Andy
    Noi 11, 2008 @ 11:46:03

    Astea-s faze la care eu deschid gura, ma ridic in picioare si zic „esti vaca!”. Moment in care toata lumea ramane cu gura cascata uitandu-se la mine … meh … VACI

    Răspunde

  3. Ion
    Noi 11, 2008 @ 17:33:34

    😐 tocmai acu mancam o gutuie.. is cu cutitu si gutuia pe birou 😀 vrei si tu? 🙂

    Răspunde

  4. zuza
    Noi 12, 2008 @ 11:13:14

    credal: am vise idioate,dar nici chiar asa :))
    andy:am prea mult bun simt ( hihihi )
    ion: daca esti amabil..DA!

    Răspunde

  5. vave
    Noi 13, 2008 @ 22:14:34

    Bine că mi-ai amintit că şi eu voiam să îmi cumpăr gutuie, dar uitasem. 😛

    Răspunde

  6. Crash
    Noi 14, 2008 @ 23:39:14

    Fantastic! Pentru o gutuie? Sunt de-acord cu Andy, trebuia s-o spurci si sa termini cu „ma duc sa-mi iau gutui singura si n-o sa-ti dau” si sa pleci din sala :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

