cheia e la mine

Stiti reclama de la Beck’s ,nu? „Cheia e la tine”…Asa e!Eu am toate cheile. Cineva si-a uitat cheile de la casa, la mine in geanta. Cheia de la cutia de scrisori o am doar eu.

Mai nou,aia de la „idieta” mi-au trimis cheia relatiei perfecte:

1.asculta activ (evident ca activ…niciodata pasiv 😀 )

2.asculta fara intreruperi( deci daca am chef sa sar pe el si sa-l violez cu salbaticie in timp ce vbeste, „lui nu i-ar placea delooooc”)

3.nu asculta selectiv doar ceea ce iti convine (normal ca aud doar ce-mi convine,doar am un filtru special la urechi)

4.cand raspunzi, foloseste-ti capacitatea de empatie si formuleaza-ti raspunsul tinand cont si de pozitia in care se afla el ( prea multe cuvinte la regula asta…am retinut doar „pozitia”)

Aaaa…sa nu uitam de „menreport” care au trimis o stire senzationala si chiar tineam neaparat sa o aflu NOT: http://www.menreport.ro/node/15954

I-am zis lui Andy sa facem un „featuring”,dar m-a refuzat…asa ca ii fac concurenta acum,citesc reviste pt femei :)))))

3 comentarii (+add yours?)

  1. Laura
    Noi 01, 2008 @ 17:49:45

    Parca totusi alea adresate barbatilor sunt mai amuzante… :)))

    Răspunde

  2. Andy
    Noi 03, 2008 @ 10:39:22

    Nu te-am refuzat, ti-am zis ca negociem 😀

    Răspunde

  3. credal
    Noi 09, 2008 @ 16:38:37

    Trebuia sa faci cu reviste pentru barbati cum a zis si Laura. Numai ca alea pentru barbati au multe poze si putin scris 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

