am un somn…zbuciumat

Citeam la Credal pe blog ( nu stiu sa pun link spre el si nici n-am cautat,pt ca sunt blonda) si mi-am adus aminte ce tampenii visez eu: ca zbor si fac salturi prin aer, ca urc cu liftu si nu sunt niciodata in ordine numerele de pe panou si nici nu ajung la etaju indicat de mine, ca ma prabusesc cu liftu, ca nu pot urca scarile, ca ma urmareste cineva cand intru in casa, ca umbla cineva la usa si vrea sa intre in casa, ca moare cineva apropiat si ma trezesc plangand in hohote,ca sunt inconjurata de serpi,ca sunt la generala si nu mi-am facut temele….

Astea sunt cele mai dese „scenarii’ din visele mele. Aiurea….

5 comentarii (+add yours?)

  1. Mihai
    Oct 31, 2008 @ 07:32:05

    zborul zbuciumat poate veni si de la pisica zombie?

    Răspunde

  2. Nabbú
    Oct 31, 2008 @ 19:49:12

    Eu am visat odată că sunt prost. Partea nasoală e că m-am trezit şi mi-am dat seama că e pe bune. Ca să vezi… 😕

    Răspunde

  3. WaTzaP
    Oct 31, 2008 @ 19:55:12

    ca sa dai un link, selectezi partea de text ( deobicei numele respectivului) si presupunand ca scrii pe „Visual” nu pe „HTML” apesi pe alea 3 verigi, de pe primul rand,

    Apesi click, in primul spatiu dai copy/paste la link si la „tinta” dai „deschide linkul intr-o alta fereastra” si gata, apesi actualizare. E un proces foarte simplu. Eu sunt incepator…in ale wordpress-ului, dar tot le incerc singur..pana reusesc :D.

    Daca mai ai intrebi d’astea simple, uitate la mailu/adresa YM din comment

    Răspunde

  4. zuza
    Noi 01, 2008 @ 11:42:44

    ms watzap 😀

    Răspunde

  5. credal
    Noi 09, 2008 @ 16:33:46

    La mine cele mai dese vise sunt:
    – sunt la inaltime si mi-e frica, din cauza asta a inceput sa-mi fie frica de inaltime si in viata reala
    – pierd trenul. asta probabil ca am facut cativa ani naveta si mi-a intrat in subconstient
    Dar n-am mai visat de mult chestiile astea. Cred ca sunt pe calea cea buna. 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

