tragedieeeeee

Pt ca voi cititi ce scriu, va respect dorinta…am schimbat iar tema :))) Asta e prima mea tema,de cand am inceput sa scriu pe wordpress 😀

Revin la subiect: de ce fac fetele crize de nervi cand isi rup o unghie? Daca nu au o pila la indemana,e tragedie…catastrofa. Eu daca imi rup sau agatz o unghie,o rup de tot 😀 si gata.

Erau 2 tineri pe banca.Se harjoneau,se gadilau. Mare veselie…pana cand isi rupe fata o unghie: „mi-ai rup unghia,ti-am zis sa nu ma mai gadili,tu esti de vina,nu am la mine nici trusa de unghii,abia mi-au crescut,acum trebuie sa le tai pe toate,tu esti de vina”….

A se retine: „El este de vina”. Nu ea pt ca ii placea sa fie gadilata de baiat,nuuuuuu… Nebuna!!!

6 comentarii (+add yours?)

  1. Ion
    Oct 29, 2008 @ 23:19:00

    nu mai e shukara si nici „tru” daca nu are unghii de 2 metri, sau mai bine zis nu-si mai poate scoate parazitii din partea dorsala 😀 … arfe, chestii 🙂 ce stii tu 🙄 …ce bine e sa fii baiat 😛

    Răspunde

  2. Laura
    Oct 30, 2008 @ 15:05:14

    Tema asta nu e roscata… 😦

    Răspunde

  3. zuza
    Oct 30, 2008 @ 22:37:48

    laura…majoritatea a decis 😛

    Răspunde

  4. elutzik
    Oct 31, 2008 @ 00:57:19

    e naspa cand iti rupi o unghie ca se agata de bluza si cam doare

    Răspunde

  5. Laura
    Oct 31, 2008 @ 01:04:40

    Au zis ca nu le place tema aia… dar nu au zis ca nu le plac temele roscate… :((

    Răspunde

  6. credal
    Noi 09, 2008 @ 16:28:54

    Stiam si eu o tipa care-si rupea mere unghia. De la degetul mijlociu. Ma punea mereu pe ganduri 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

