uh yeah!!

Am observat ca am ajuns la 3000 de vizitatori!!!!!!!!!! Uh yeah!!! whose the man??? I’m the mannnnn!! Cu ocazia asta, as vrea sa-i multumesc lui Dzeu, lu’ mami si lu’ tati, furnicii de pe monitor, legaturii de net foarte proaste, ochelarii fara de care ma dor ochii :))) si voua 😛

3 comentarii (+add yours?)

  1. dias2
    Oct 30, 2008 @ 11:29:05

    La mai multi vizitatori si sa ne auzim cu bine cand ajungi la 500 000 de vizitatori 🙂

    Răspunde

  2. zuza
    Oct 30, 2008 @ 22:45:20

    eheee….pana atunci o sa am si stranepoti :)))

    Răspunde

  3. Claudiu Constantin
    Noi 02, 2008 @ 00:52:11

    eu am aproape jumatate din ai tai… in doua luni de existenta a blogului 😀 Te urmaresc cu pasi repezi :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

