o mica schimbare

Am dat peste 2 bloguri cu aceeasi tema..ca a mea 😐 Asa ca am schimbat-o. Imi place mai mult asta..pare old. Am o tema in trend…e vintage :)))

Am sa fac o pagina noua,pe care inca nu stiu cum s-o numesc. Vreau sa postez lucruri de vanzare sau cumparare… ale mele,ale unor amici,ale oricui ma roaga „stii pe cineva care vrea nu-stiu-ce?”. In ultima vreme,toata lumea vinde cate ceva,ati observat? Asa ca ma gandeam sa scriu in pagina aceea,ca sa nu ma mai intrebe si eu sa fiu nevoita sa-i refuz fara sa ma fi interesat 😀

11 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Oct 28, 2008 @ 00:36:25

    Mie nu-mi place .. e obositoare 😐

    Răspunde

  2. zuza
    Oct 28, 2008 @ 10:43:14

    de fapt esti gelos k n-ai si tu tema asta :)))))

    Răspunde

  3. Laura
    Oct 28, 2008 @ 11:26:53

    E roscata… mie imi place! 😀

    Răspunde

  4. Ion
    Oct 28, 2008 @ 11:48:08

    schimba tema 😀 pune-o pe a mea ;;) app.. bikinei vinzi? 😀

    Răspunde

  5. Andy
    Oct 28, 2008 @ 14:16:47

    Nu .. chiar nu-mi place … 😐 nu ma imbie la citit

    Răspunde

  6. valyum
    Oct 28, 2008 @ 14:18:02

    si asta e luata:
    http://hymerion.wordpress.com/

    si individul scrie de ceva timp….

    Răspunde

  7. Ion
    Oct 28, 2008 @ 22:22:38

    pai daca stai bine sa te gandesti, toate-s luate pt ca-s publice 😀 deci daca vrei tema unica investeste, cumparati custom CSS si da comanda de o tema 😛

    Răspunde

  8. Anna (Zuzu)
    Oct 29, 2008 @ 01:52:37

    Cati de Zuzu in vecinatate…
    Hihihihi :-))))

    Răspunde

  9. Catalin
    Oct 29, 2008 @ 01:58:52

    Sa`ti traiasca noul template. Imi placea mai mult ala vechi. Urasc vintage :-S

    Si hai sa`ti traisca si cei 3000 de curios, tocmai am trecut si eu de 1000 😀 <:-P

    Răspunde

  10. zuza
    Oct 29, 2008 @ 22:15:34

    pai toate sunt luate,dar macar nu le vad eu peste tot 😀
    Ms la fel,Catalin 😛
    Suntem multi de Zuzu…si daca facem pui,o sa fim si mai multi :)))

    Răspunde

  11. Trackback: un mic detaliu « Zuzubell’s Weblog

Lasă un răspuns

