voulez-vous?

Imi plac filmele frantuzesti….noi,vechi, imi plac. Sunt destui care nu suporta filmele frantuzesti,pt ca nu suporta limba,”ii zgarie pe creier”. Ce legatura are? La telenovele nu-i deranjeaza limba spaniola,braziliana sau turca… Daca nu stii franceza sau te-a terorizat profa de franceza in scoala,nu inseamna ca e o limba urata. Si chiar daca nu-ti suna tie bine,inseamna ca sunt urate filmele frantuzesti?

Pfff…lumea nu stie ce pierde: niste filme foarte, foarte,foarte bune:

Jeux d’enfants            Le Fabuleaux Destin D’Amelie Poulain   

Hors de prix            Leon                 Taxi       

Perfume            Comediile lui Louis de Funes         

Banlieue 13                 Le serpent            Nikita       

La Doublure           Tais-toi!      

Astea sunt filme,nu idioteniile alea facute de americani,de zici ca sunt trase la xerox…

8 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Oct 15, 2008 @ 10:01:53

    Frantuzesti … mmm eu n-am rabdare … je peux parler francais mais je deteste cette langue !!!! cu o singura exceptie notabila: Leon! Jean Reno rulz in filmul ala …c’est magnifique 😀

    Răspunde

  2. lauraducu
    Oct 15, 2008 @ 19:47:54

    „Le charm discret de la bourgeoisie” – regia: L. Bunuel. 😉

    Răspunde

  3. Laura
    Oct 15, 2008 @ 19:48:19

    “Le charm discret de la bourgeoisie” – regia: L. Bunuel. 😉

    Răspunde

  4. Andy
    Oct 16, 2008 @ 08:10:22

    Si daca tot suntem la lectia de francofonie …

    http://www.youtube.com/watch?v=JnkXFLCVbZg (cor)

    sau

    http://www.youtube.com/watch?v=jCuzDVmH7lw&feature=related (fara cor)

    Vive la France 😀

    Răspunde

  5. Catalin
    Oct 16, 2008 @ 12:49:21

    zuzo, ai dat-o-n balarii fix pe final:) ai prejudecaţi legate de filmele americane.

    am mai auzit eu că românii fac cele mai tari filme, le dau mucul americanilor si franceJilor…

    Răspunde

  6. zuza
    Oct 16, 2008 @ 22:39:06

    catalin: acum,romanii fac filme de tot rahatu,doar cele inainte de revolutie pot fi numite „filme”
    Americanii,fac filme comerciale. Majoritatea seamana intre ele,au acelasi umor rasuflat,efecte speciale din plin si un happy-end. Pur si simplu, nu pot sa-ti zic un film american din ultimii 10-15 ani,care sa-mi fi placut intr-adevar.
    Cum ziceam: INAINTE erau altfel de filme,iar francezii stiu sa le faca.

    Răspunde

  7. credal
    Oct 18, 2008 @ 10:28:36

    Profa de franceza m-a terorizat. Filmele frantuzesti nu imi plac in mod deosebit. Da’ alea cu Louis de Funes imi plac la nebunie, mai putin seria cu jandarmii de care sunt cam satul.
    Limba spaniola din telenovele e de toata jena. Limba spaniola nu ma deranjeaza. Imi place sa-l ascult pe Antonio Banderras vorbind in spaniola. Sau imi place cand aud pe ciclisti, piloti de formula 1, motociclisti (spanioli) la conferintele de presa.
    Un film de la hollywood mai recent care mi-a placut a fost Ultimul Samurai. Desi a tinut vreo 2 ore jumate m-a tinut in priza mereu, nici sa clipesc nu mai aveam timp. Mi-a placut foarte mult si coloana sonora. Un alt plus din punctul meu de vedere: n-au bagat faze de sex in el ca sa le creasca ratingul.

    Răspunde

  8. Claudiu Constantin
    Oct 18, 2008 @ 10:56:15

    Mie îmi place Limba Franceza ca „sound” asa, n-am nici o problema cu asta… Am o pronunție perfecta, dar cu gramatica sunt paralel. Profa mea din liceu n-a avut nici o șansă să mă facă să învăț..:D Mi-a plăcut mult „Jeux d’enfants”!

    Răspunde

Lasă un răspuns

