pseudo-post

Aici trebuia sa fie un post,dar nu mai este, pt ca „cineva” si-a bagat coada si nu s-a salvat,iar eu nu-l mai scriu de la capat:)))

O seara buna.

15 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Oct 12, 2008 @ 00:22:00

    Nu e vina mea !! Era strutzul tau !!!! 😀

    Răspunde

  2. Catalin
    Oct 12, 2008 @ 23:03:17

    super

    Răspunde

  3. dias2
    Oct 13, 2008 @ 22:32:47

    Lenea asta 😀 BTW : Nice blog.

    PS : adauga ma in blogroll , eu te am adaugat deja 🙂

    Răspunde

  4. Andy
    Oct 14, 2008 @ 09:52:46

    Numai mie mi-a sunat asta a „lasa-mi si mie un comm ca eu ti-am dat! Poop” ? 😀

    Răspunde

  5. zuza
    Oct 14, 2008 @ 21:31:58

    andy…nu mai fi gelos, my dear! =)))

    Răspunde

  6. dias2
    Oct 14, 2008 @ 23:46:19

    Pt andy ai un : JET pe tarla din partea mea…
    am comunicat asa cu doamna/domnisoara pt ca altfel nu aveam cum (nu am emailul meu)

    Răspunde

  7. dias2
    Oct 14, 2008 @ 23:46:40

    Pt andy ai un : JET pe tarla din partea mea…
    am comunicat asa cu doamna/domnisoara pt ca altfel nu aveam cum (nu am emailul ei)

    Răspunde

  8. dias2
    Oct 14, 2008 @ 23:47:17

    Sry de dublu post… daca se poate un delete mai sus – greseli gramaticale 😀

    Răspunde

  9. Andy
    Oct 15, 2008 @ 09:59:18

    Unde-ti dai tu drumul la jeturi nu ma intereseaza in mod deosebit. Daca tu te simti bine pe tarla … felicitari ! 😀 either way, pastreaza-l tu, nu pot sa accept asa ceva 😀

    Frate, ai fost „roman” … dezvatati-va sa cersiti 🙂 daca omul (ma rog .. daca zuza poate fi considerata om 😀 hihihi ) vrea sa te adauge in blogroll o s-o faca si singur(a).Asta era ideea 😉

    Răspunde

  10. dias2
    Oct 15, 2008 @ 12:55:08

    acum ma faci si tigan…saru mana mestere esti mare … apoi nu sunt fratele tau… iar de cersit … poate din experienta zilnica vorbesti , dar eu nu am cersit nimic..singura mea prostie e ca i am cerut autoarei lucrul acesta in public …ete na !!!

    Răspunde

  11. Andy
    Oct 15, 2008 @ 14:04:36

    Eu te-am facut „roman”, tu intelegi ce vrei 😀

    „PS : adauga ma in blogroll , eu te am adaugat deja ” in continuare mi se pare la fel de penal ca prima oara cand am citit 😀 dar ce conteaza? noi sa fim sanatosi ! 😀

    Răspunde

  12. dias2
    Oct 15, 2008 @ 15:30:01

    La fel ca pseudo-postul … a rasarit un pseudo-intelectual…normal la comentarii… ei uite abia asta e stilul romanului : sa critice pe oricine cu comentarii de astea… , cat despre cersit ..e stilul tiganilor (acu’ baga doua trei faze ca as fi rasist sau ca nu as avea dreptate)

    Răspunde

  13. Andy
    Oct 15, 2008 @ 19:17:52

    esti cel mult amuzant 😀

    Răspunde

  14. zuza
    Oct 16, 2008 @ 22:30:40

    ok… il las asa, sa fie mai palpitant postu :)))
    dias2: dau add in blogroll,oricui imi cere
    andy: nu sunt om,sunt animal, tzine minte next time
    Now….fight!!!! :)))

    Răspunde

  15. Andy
    Oct 17, 2008 @ 15:41:03

    Discutabil …. 😀 hihihi

    Răspunde

Lasă un răspuns

