expert in vanzari

Din ciclu „Viata in metrou”,azi am citit „Cum am devenit expert in vanzari”. Langa mine se aseaza un nene la vreo 40 de ani,la costum,destul de modest,citind absorbit cartea asta. Evident ca am aruncat si eu un ochi si am citit cateva pagini de plictiseala :)))

Ati observat ca tipii din metrou care citesc carti,stau cu nasu in carte tot timpu? Pe peron citesc si nu ridica ochii,in metrou la fel,cand coboara la fel,merg si citesc in acelasi timp…Parca sunt teleghidati.

Mereu am zis sa-mi iau o carte,ceva de citit in metrou,pt ca ma plictisesc la maxim. Cand stau jos, nu am carte…cand am carte la mine,nu gasesc sa stau jos. Enervant este cand citesti, si alte 4 persoane de langa tine,citesc de la tine….dar si eu fac la fel :)))  Zilele trecute citea unu Cancan si nu am apucat sa ma uit la niste poze,imi venea sa-i zic sa dea pagina inapoi :)))

5 comentarii (+add yours?)

  1. Nabbú
    Oct 08, 2008 @ 22:37:56

    Eu mă număr printre deleghidaţi. Totuşi am impresia că nimeni nu citeşte de la mine. Se pare că citesc lucruri inaccesibile. Sau aşa-mi place să cred. 😆

    Răspunde

  2. Crash
    Oct 09, 2008 @ 12:18:12

    Metroul o sa ma fascineze intotdeauna. Pentru ca esti izolat sub pamant alaturi de multi alti oameni, te afli in miscare, deci nu poti scapa si… nici nu poti alege sa te uiti pe geam, ignorandu-i pe ceilalti.

    Lectura placuta 🙂

    Răspunde

  3. Catalin
    Oct 09, 2008 @ 14:31:18

    Si pe mine ma enerveaza sa citeasca altzii din ziaru meu:P
    Dar de obicei nu sunt in metrou, iar cand sunt, n`am carte, am doar mp3. Imi vine sa dansez. Sau sa dau macar din cap pe beat.

    Răspunde

  4. Andy
    Oct 09, 2008 @ 15:54:34

    hmm pe vremea cand mergeam cu metroul .. eu ma uitam in gol … 😀 si .. ATAT 😀

    Răspunde

  5. vave
    Oct 13, 2008 @ 22:17:38

    Eu am altă problemă. Nu pea folosesc mijloace de trasport în comun, dar mă pot mândri cu datul cu trenul. Când sunt în tren dacă citesc ceva e ok. Nu mai văd altceva în jur. Dar am momente când scriu… şi musai persoana de lângă mine trage cu ochiul. Cred că voi urma cât de curând exemplul din „Operaţiunea monstru”. 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

