heroes

Nu am urmarit nici un serial de genu: Prison break,Lost…blabla. Dar neavand ce face si stiind ca cineva ma bate la cap cu Heroes,il lauda si ridica in slavi…am zis sa ma uit la trailer. Hmmm,parea interesant si am luat tot sezonu 1.Apoi am luat sezonu 2. Urma sezonu 3,dar am auzit ca e greva scenaristilor si nu mai filmeaza aia nimic….POFTIM???? M-am uitat ca duda degeaba pana acum? Si cand apare?Adica o sa mai apara vreodata?

Finally!!! A inceput sezonu 3 😀  Me happy!

6 comentarii (+add yours?)

  1. dias2
    Oct 03, 2008 @ 15:08:07

    Recomand House MD… cat despre Heroes si pe mine ma „fascinat” ! 🙂

    Răspunde

  2. Animaliciul93
    Oct 04, 2008 @ 17:53:31

    Intelresant post

    Răspunde

  3. Laura
    Oct 04, 2008 @ 22:31:58

    Si totusi… incearca si „Lost”, „24”, „Ghost whisperer”, „Grey’s anatomy”, „Friends”… 😀

    Răspunde

  4. zuza
    Oct 05, 2008 @ 12:37:48

    grey’s,friends,ghost whisperer am vazut…nu toate seriile,pt ca la un moment dat m-au plictisit. Nu sunt fan seriale,dar heroes mi s-a parut interesant din trailer,restul nu 😀

    Răspunde

  5. Claudiu Constantin
    Oct 05, 2008 @ 23:07:20

    Mie imi plac „Friends” si „Two and a half men”.

    Răspunde

  6. Ionut
    Oct 06, 2008 @ 21:12:49

    Incearca Dexter 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

