nume ciudate

Cum isi aleg parintii nume pt copii? Dau cu banu sau fac alegerea intr-un moment de betie? Tu, ca parinte,nu te gandesti ca o sa se faca misto de el,toata viata? Cum sa te numesti: Poparlan Hercules, Emanuel Borcan,Ciocanel Mirel???? Astea nu sunt inventate. Daca tot e numele de familie cum e,ii mai pui si prenumele sa fie de tot rasu…. Ce nume ciudate ati intalnit voi?

16 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Sep 29, 2008 @ 03:19:27

    Ce nume ciudate am intalnit? .. hmmm … cum ziceai ca te cheama ma cherie? 😀

    Răspunde

  2. Catalin
    Sep 29, 2008 @ 10:59:05

    Mirel
    Pompiliu
    Irinel
    Georgian
    Mugurel

    ..si ma mai gandesc

    Răspunde

  3. blackavar
    Sep 29, 2008 @ 11:32:28

    Ermolae! 😐

    Răspunde

  4. bogdan b
    Sep 29, 2008 @ 11:50:04

    In prahova e un deputat pe care-l cheama William Branza. Yup, i’m not kidding 🙂

    Răspunde

  5. zuza
    Sep 29, 2008 @ 13:08:16

    Pompilia,Genoveva
    Andy: pe mine ma cheama Zambilica Bucila =))

    Răspunde

  6. Andy
    Sep 29, 2008 @ 14:40:16

    Stiu cum te cheama dear 😀 =))

    Mie-mi plac alea gen Eufrosina, Haralambie, Onofrei, chiar sunt faine 😀

    Răspunde

  7. zuluf
    Oct 01, 2008 @ 09:40:13

    Maricica Purcica…
    aa…si Cosmina Pasarin mi se pare ca are nume predestinat..
    si mai sunt numele alea cacofonice care se gasesc peste tot, gen MoniCA COlumbeanu..
    de numele tiganesti nu cred ca e cazul sa mai aduc vorba (Stralucirea, Stivansegal etc. )

    Răspunde

  8. vave
    Oct 01, 2008 @ 11:26:09

    Fosta diriga mi-a zis că a avut o elevă pe care o chema aşa: Maşina.
    Oricum dintre „vedete” nici cu Ion Ion nu îmi e ruşine. 😛

    Răspunde

  9. cazut din cer
    Oct 03, 2008 @ 21:05:24

    buca marius, se casatoreste dl buca mariu (fost coleg de facultate) cu domnisoara mihaela…acum familia curului e completa….si spun asta pentru ca o data de revelion am sunat la familia buca acasa: alo domnului buca este acasa? Da mi s-a raspuns…am inchis, sun din nou alo doamna buca este acasa? DA mi s-a raspuns….replica mea….atunci inseamna ca tot curul este acasa….:D

    Răspunde

  10. zuza
    Oct 04, 2008 @ 13:27:44

    looool….nu esti sanatos :)))

    Răspunde

  11. Claudiu Constantin
    Oct 05, 2008 @ 23:11:35

    Asfaltina, Stropinela, Virginia, Alina Plugaru. Primele doua nu cred ca exista cu adevarat, nu stiu pe unde le-am auzit.

    Răspunde

  12. parintele
    Oct 06, 2008 @ 08:32:07

    nume ciudate poate ca nu sunt, dar sigur sunt cel putin un pic amuzante: Zaremba Emanoil, Giosanu Filaret. Apropo, sunt reale.

    Răspunde

  13. dizzy
    Oct 14, 2008 @ 23:16:24

    Cu siguranţa cel mai ciudat nume întâlnit de mine este Parţu (nume) Lică (prenume)….au avut inspiraţie parinţii când i-au pus numele :))

    Răspunde

  14. WaTzaP
    Oct 31, 2008 @ 20:00:04

    Lica Partu…Partu-Lica :> genial

    Răspunde

  15. Lore
    Mai 14, 2009 @ 18:50:49

    Stropinela =]]
    suna fain =]]
    si partu-lica :-j
    tare =]]

    Răspunde

  16. Hubba Bubba
    Mai 28, 2009 @ 16:51:30

    Bai deci eu cunosc un Emanuel Borcan:))) A siiiii ma cheama Pompilia:-L Ok, e un nume mai rar intalnit si probabil ciudat. Dar nu-nteleg de ce „Mirel” si „Irinel” se vor a fi ciudate:-?

    Răspunde

Lasă un răspuns

