ciubotzele

ieri am fost sa-mi cumpar adidasi. Logic ca nu mi-am luat. Daca era o pereche sa-mi placa,nu aveau numaru meu(39),ori erau „doar” 4 milioane jumatate. Imi aduc aminte de primii mei adidasi 😡 ii primisem de la tata,la intoarcerea lui. Erau Adidas,de la turci evident,albi cu semnul ala vechi al lor,lila. Aveam 6 ani si pana atunci incaltasem doar tenesi. Ce mandra eram cand am iesit in fatza blocului cu ei si am vazut ce ofticosi erau copiii ;))

Ma gandeam ieri „unde sa merg sa ma uit de adidasi?”. In Unirea, ca nu e asa aglomerat,mai putini fitosi si mai multe magazine. Tzeapa!! La Nike era plin de tigani,iesiti la cumparaturi cu tot familionu,de nici nu te puteai apropia de peretele cu adidasi expusi. La Adidas,se stransesera toate tentativele nereusite de fotbalisti de 16 ani si cativa straini blonzi (presupun nordici, ca nu intelegeam limba). La Puma s-au smecherit si au niste scoruri!!! La Lotto,Reebok,Diadora….nada interesante.

Ma simt nevoita sa merg in Mall Vitan.Povestea se repeta. Hai si in Plaza.

Ne-am invartit juma’ de ora sa gasim loc de parcare si am apucat sa vedem si o bataie cu tot ce trebuie,inclusiv politie. S-au luat la omor pt un loc de parcare. Inauntru in magazin,parca se dadea ceva pe gratis,asa de multa lume era.

Nu aveau numaru meu la 2 modele,probez unii care ziceau ca sunt 39. Imi erau mari,iar picioarele mele sigur nu s-au micsorat. Imi bag labutza si plec acasa. Mai bine ma duceam in Obor,luam unii la 500 mii,ii purtam o luna si ii aruncam. Nu am grija de incaltarile mele,dar macar sa se rupa din vina mea,nu sa se dezlipeasca sau sa se dezmembreze singure….d-aia nici nu dau mai mult de 2 milioane juma’. Aveam un coleg care venea la scoala cu buretelu in ghiozdan,sa-si stearga adidasii :)))

7 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Sep 22, 2008 @ 17:12:59

    Sau mai bine ti`i iei din afara? Personal, sau comanda.
    Sunt scoruri mult mai mici la incaltaminte si haine, nu neaparat cand sunt reduceri, fix in aceleasi magazine.

    Răspunde

  2. Andy
    Sep 22, 2008 @ 20:08:12

    Eu am fost sambata sa-mi iau … evident ca nu mi-am luat .. n-am gasit nr. meu (45-46). Sau am gasit .. dar am conchis ca modelele cu sclipici / aurite nu ma atrag prea tare … ma rog, si mai erau niste chinezarii dragutele la nr. meu .. dar cand le-am luat in mana mi-era frica sa nu se dezmembreze … asa ca :-<

    Răspunde

  3. lauraducu
    Sep 23, 2008 @ 10:26:41

    Eu nu port addidasi… am aceeasi pereche de 6 ani (noroc ca i-am luat cu un numar mai mare atunci) si arata de parca am dat doar doua-trei ture in jurul blocului. So… lucky me.

    Răspunde

  4. zuza
    Sep 23, 2008 @ 12:32:02

    va anunt cu mare bucurie ca mi-am luat adidasi albi cu verde de la Quicksilver 😀 iuhuuuuuuu (fara sclipici) :)))

    Răspunde

  5. Andy
    Sep 23, 2008 @ 13:14:10

    alb cu verde … naspa … 😀 am incercat si eu sambata o pereche de adidasi albi … DAMN … that is SO not me (n-am mai purtat adidasi albi de cand aveam 10 ani cred …that’d be 15 years ago). Aratau dubios rau .. 😀

    Răspunde

  6. zuza
    Sep 23, 2008 @ 13:50:48

    nu esti tu obisnuit …d-aia…mai ales ca la ce numar porti :)) mai bine iti iei labe de scafandru 😛

    Răspunde

  7. Ion Mitrica
    Noi 19, 2009 @ 23:45:23

    Adusi de afara fara „scoruri”mari.

    Ion

    Răspunde

Lasă un răspuns

