manca-mi-ai pufuletele

Anu trecut, am avut o perioada in care eram pufuletzofila.Am descoperit pufuletii Gusto la facultate si am mancat 2 luni, in prostie d-aia. Era 5 mii vechi,o punga. Mancam cel putin 2 pungi pe zi. O saptamana am fost in sevraj,pt ca le terminasem pufuletii, la aia cu magazinu. Dar nu va mirati,ca nu eram singura pufuletzofila….si colegii/colegele mele erau. Cand ajungeam acasa,nu-mi mai era foame, pt ca mancasem pufuletzi :X

Dupa cateva saptamani bune de pufuletzofilie,mi s-a luat. Dar nu refuz niciodata o punga de pufuleti Gusto 😀  Asa a ramas gluma intre noi,cu „manca-mi-ai pufuletele”!

11 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Sep 19, 2008 @ 09:29:20

    Stii … cand eram eu in clasa a doua (prin ’91 parca) … tin minte ca era o tanti in fata scolii care vindea niste cocosei (de zahar topit) pe batz. Eram toti fani si era 1 leu cocoselul parca … noi cum ar fi trebuit sa prestam atunci? „manca-mi-ai cocoselul” ? 😀 😀

    Răspunde

  2. Andy
    Sep 19, 2008 @ 09:33:04

    Apropo … wtf … pufuletzofilie? 😀

    Răspunde

  3. zuza
    Sep 19, 2008 @ 13:50:00

    filie de la filos…hai ca stii tu :)))

    Răspunde

  4. ZuZu
    Sep 19, 2008 @ 14:10:27

    E ceva normal 🙂 In liceu cumparam cred vreo zece pungi deodata si mancam cu colegii la orele mai plictisitoare gen religie, biologie etc. N-am stiut ca ramai dependent 🙂 Cred ca m-am vindecat…deocamdata.

    Răspunde

  5. elutzik
    Sep 22, 2008 @ 17:03:30

    Si eu vara trecuta mancam cate 4 pungi pe zi. Acum mi-a mai trecut, mananc Veverita pofticioasa din cand in cand. Sunt buni cu unt de arahide 😀

    Răspunde

  6. X-Fire
    Sep 23, 2008 @ 22:24:59

    Pufuletii imi plac si mie, nush de cine-s facuti ca nu ma uit, dar nu-s Gusto 🙂 creca-s cu lapte praf sau ceva… am mancat si eu zilnic ceva timp pana m-am plictisit, acu de cand in cand 😀 te intereseaza un blogroll? 😛

    Răspunde

  7. zuza
    Sep 23, 2008 @ 23:05:17

    not really,but there you have it 😛

    Răspunde

  8. Al3x
    Oct 19, 2008 @ 08:12:11

    mi-e raw…

    Răspunde

  9. zuza
    Oct 19, 2008 @ 12:15:43

    de la pufuletzi?:)))

    Răspunde

  10. Andy
    Oct 20, 2008 @ 11:04:38

    Pufuletzofilooo ….. de azi sunt lactatofiiiiil !! 😀

    Răspunde

  11. zuza
    Oct 20, 2008 @ 12:06:52

    de azi? ti-ai descoperit vocatia!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

