ce faci la dush?

Am primit,ca de altfel in fiecare zi,newsletter de la „men’s report”. In alt post ziceam ca nu stiu de ce le primesc,pt ca nu-s baiat. Mi se adreseaza intrebarea retorica „ce faci cand esti singur la dus?”. Stiu ca nu e intrebarea special pt mine,dar prefer s-o consider personala. Pai in afara de faptu ca ma spal,atunci cand sunt la dush,poate mai si cant. Dar pe mine nu la asta m-a dus gandu cand am citit intrebarea,ci la altceva: „satisfacere manuala”. Pe voi,nu?

Si ca sa strice de fapt tot articolul,au scris despre ritualul de a face dush: http://www.menreport.ro/passion-sex/dating-game/ce-faci-cand-esti-singur-la-dus.html 

Acum le fac si reclama, pt ca mi-e mie lene sa dau copy paste 😀

7 comentarii (+add yours?)

  1. Catalin
    Sep 18, 2008 @ 14:46:51

    Bineinteles ca la altceva m`a dus gandu:))…

    Am citit articolul si m-a oripilat faza cu paru` pe prosop:)) (la barbati)
    Io nu inteleg o chestie: de ce femeile is pun prosop in cap?!

    Răspunde

  2. Andy
    Sep 18, 2008 @ 18:03:09

    Pai bre cataline, faci pe lupu’ moralist cu mine ca citesc porcarii d-astea si a doua zi sari repede pe ele … 😀 ce oameni …

    Răspunde

  3. zuza
    Sep 18, 2008 @ 21:35:50

    eu imi pun prosopu in cap,ca sa-mi tina parul ud si sa nu-mi ud tricoul cu pletele mele balaie :)))

    Răspunde

  4. Catalin
    Sep 19, 2008 @ 02:03:23

    dom’le, l`am citit ca a dat zuza link. habar n`am ce e men’s report si oricum nu are nume de sait pentru gagici:D

    Răspunde

  5. Andy
    Sep 19, 2008 @ 09:32:43

    Ete na, de parca revistele pentru barbati ar fi mai inteligente decat cele pentru femei 😀 toate sunt la fel de „jenibile” 😀 (apropo ce faci nene? cauti scuze? hai hai .. come clean haha 😀 )

    Apropo (vorbind serios acum), si eu imi pun prosopul in cap, din aceleasi considerente ca si blonda de serviciu (recte zuza) – am parul lung si n-am chef sa ma „picur” prin toata casa 😀

    Răspunde

  6. boy_out_of_hell
    Sep 20, 2008 @ 15:41:27

    Mișto articol! Păcat că l-au copiat după un clip de pe YouTube!

    Răspunde

  7. credal
    Oct 18, 2008 @ 10:47:19

    Eu nu pun prospu’ pe cap eu mi-l pun ca la frizer sa nu-mi ud hainele. Dar de sters mi-l sterg cat sa nu picure din el.

    Răspunde

Lasă un răspuns

