tentativa de film 3D

Cand eram eu mica….ehe ce vremuri :)) …imi doream sa vad un film 3D. Eram profund fascinata cand vedeam la tv,ca urmareau aia la cinema filme,cu niste ochelari si se miscau toti la unison, la stanga…la dreapta…se fereau. Ei bine,a venit vremea sa apara si la noi,ce aveau americanii inca de acum 15 ani cred.

„Calatorie spre centrul pamantului” s-ar parea ca este film 3D. Nu am de unde sa stiu,pt ca nu am primit ochelari cand am fost la cinema.Poate e cineva dragut sa-mi zica cum se vede cu ochelarii aia…Tin sa-i anunt pe cei de la mall,ca mi-au spulberat unul dintre visele copilariei. De ce labutza mea mai ruleaza filme 3D,daca nu dau ochelari d-aia? E ca si cand i-ai zice unui surd,ce frumos canta Madonna….sau unui somalez,ca pieptul de pui la gratar e delicios. Mama voastra de….

24 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Sep 17, 2008 @ 11:16:46

    Mmmmmm piept de pui .. cu lamaie? 😀

    Răspunde

  2. Catalin
    Sep 17, 2008 @ 12:18:02

    Cum adica? Ai fost la cinema 3D si de fapt nu e 3D?:-S
    Nu inteleg.. nu mai aveau..? Si totusi, tu ai intrat la filmul ala?:))

    Răspunde

  3. zuza
    Sep 17, 2008 @ 15:10:51

    filmul este facut sa-l vizionezi cu ochelarii aceia,dar la noi in cinema-uri….ciuciu ochelari. Am cumparat bilet la film,crezand ca o sa primesc la intrare ochelarii 😦 Daca tot nu i-am primit,am vazut oricum filmu care este dragutz…mai pt copii asa :)) ca mine…

    Răspunde

  4. z
    Sep 17, 2008 @ 15:52:58

    Am vazut la Paris film 3D. Chiar la DisneyLand. Ti se face paru maciuca.
    Ce se intampla de fapt cu filmele astea: in primul rand, primesti ochelarii pt ca filmul e special facut sa se vada 3D. Adica, una din lentile e facuta sa filtreze o parte din film, pe cand cealalta filtreaza alta parte. Fara ochelarii aceea nici nu te poti uita la film. Se vede aproape tot dublu.

    Senzatia de 3D e foarte faina, dar la un moment dat te cam obisnuiesti si nu ti se mai pare cine stie ce.

    In filmul asta de l-am vazut eu, de exemplu, se spargeau geamuri si aveai impresia ca vin spre tine. Chiar te sperii prima oara. Apoi, era unu mic de zbura si aveai impresia ca zboara prin sala. Zbura cu ajutorul unei elicii si cand se apropia de tine simteai vantul in fata (avea sala si astfel de dotari). O chestie excelenta a fost ca la sfarsit a stranutat un caine si chiar si stropii i-am simtit pe fata.

    Răspunde

  5. cazut din cer
    Sep 17, 2008 @ 17:35:49

    hmmm…. interesant, din pacate noi nu suntem in paris. Oricum ideea este in mare cum ai zis tu cu mici completari: cheia creării iluziei unei imagini tridimensionale, e să imiţi modul de funcţionare a ochilor: două imagini, una pentru cel drept, una pentru cel stâng, asamblate de creier într-una compozită, stereoscopică sau „3D“. În esenţă, e vorba de un truc simplu: acei ochelari caraghioşi, cu o lentilă verde şi una roşie, polarizează diferit lumina şi nu fac decât să separe cele două imagini proiectate simultan pe ecran astfel încât să „păcălească“ creierul. Acesta nu face diferenţa între tridimensionalitatea „reală“ şi cea „trucată“ -, şi voilá, te simţi chiar în mijlocul filmului. (documentare wikipedia), iar daca asa cum a zis z a zis, daca se mai adauga si alte efecte pe langa cele vizuale, se poate obtine, o experienta destul de ok. Totusi am fost si eu intr-un astfel de cinematograf, din pacate in romania, si pe langa imagine care a fost ok, dar dupa un timp te obisnuiesti, sunetul era 2D, deci senzatia de „participare la actiune” a fost una destul de mica. Poate ca in viitorul apropiat, vom ajunge si noi sa vedem un film 3d in adevaratul sens al cuvantului.

    Răspunde

  6. Catalin
    Sep 17, 2008 @ 17:58:53

    am un prieten care a fost la 3d in plaza, saptamana trecuta. i`au dat ochelari… (?!) daca tu ai reusit sa vezi ceva din filmul ala, clar nu era 3d:)) pt ca e super dubios sa te uiti cu ochiul liber, n`ai ce intelege din el fara ochelari… de asta te intrebam.

    Răspunde

  7. joschilotii
    Sep 17, 2008 @ 21:39:34

    Toate la timpul lor Zuzu! 🙂

    Răspunde

  8. zuza
    Sep 17, 2008 @ 22:15:58

    atunci o exista versiunea filmului non-3D ?!?! serios ca l-am vazut,in mall vitan…Sa-mi bag labutza 😦

    Răspunde

  9. Catalin
    Sep 17, 2008 @ 23:59:53

    bre? exista 3D si in vitan?:))

    asa`i ca n`ai fost la „Calatorie spre centrul pamantului”?:D

    Răspunde

  10. zuza
    Sep 18, 2008 @ 00:07:00

    catalin: te persecut verbal si psihic daca nu ma crezi!!! :))) Pe bune ca am fost,n-am visat,nu eram beata sau altceva.Dar am fost mintita si dezinformata de Hollywood Multiplex. Nah…sa se simta „care este”!!

    Răspunde

  11. Catalin
    Sep 18, 2008 @ 00:08:27

    Update:

    http://www.hmultiplex.ro/index.php?id=36&mov=554&cHash=e4a64cb3f5

    Vezi aici

    Cica la Multiplex (adica Vitan) nu dau ochelari si nu e 3D.

    Răspunde

  12. zuza
    Sep 18, 2008 @ 00:17:50

    pai da bine….dupa 2 saptamani s-au trezit sa scrie.Puteau sa zica de la inceput. Ce se cearta aia acolo pt un rahat de film =)))

    Răspunde

  13. Crash
    Sep 18, 2008 @ 20:16:48

    In state nu se mai poarta filmele 3D de pe la sfarsitul anilor 80 din cate am impresia. Deci tot cu 20 de ani in urma suntem 🙂

    Si eu imi doream sa vad.

    Răspunde

  14. kkitty
    Sep 27, 2008 @ 04:21:01

    am vazut un film 3D acum 20 ani!!! aici, in Romania, in Bucuresti! Era un cinematograf Luceafarul la care rulau filme de genu asta, iar eu parca am vazut „Ultimul mohican”… Niste super senzatii, ziceai ca vin caii si indienii peste tine….Deci cei de la Multiplex sa lase vrajeala cand spun ca e primul cinema de genul asta, iar acolo rulau file d-astea destul de des….Pacat ca n-au avut oameni buni pe parte de publicitate, ca sa afle lumea de ei.

    Răspunde

  15. Andy
    Sep 28, 2008 @ 01:06:20

    Lasand la o parte faptul ca … cinema 3D pe vremea lu’ Raposatu’ mi se pare cam far fetched … tu ai vazut in ’88 un film facut dupa ’90? 😀 just saying .. 😀

    Răspunde

  16. metalshrine
    Sep 29, 2008 @ 00:00:51

    „Luceafarul” chiar era un soi de 3D in sensul ca peretele pe care se proiecteaza este un arc de cerc. Dar asta nu este 3D real. E o oarecare senzatie de spatialitate doar.

    Răspunde

  17. ochelari 3d
    Oct 02, 2008 @ 12:53:52

    mi se pare ciudat , am citit mai sus ca nu s-au dat ochelari 3d pentru vizionarea filmului. daca doriti astfel de ochelari va pot ajuta eu

    Răspunde

  18. zuza
    Oct 02, 2008 @ 19:59:21

    Ms de oferta,dar nu am ce face cu ei,pt ca filmu „l-am vazut” :)) Am observat pe site-ul tau,la forum,despre prelucrarea imaginilor….De ce nu se poate pune post? As fi curioasa cum se face 😀

    Răspunde

  19. ochelari 3d
    Oct 22, 2008 @ 11:31:45

    trebuie sa iti faci cont mai intai. de aceea nu apare.

    Răspunde

  20. Ionut
    Dec 07, 2008 @ 18:36:14

    Ochelarii tai sunt pentru formatul vechi, anaglyph, pe cand „Calatorie spre centrul pamantului” este intr-un format polarizat Dolby 3d.

    Răspunde

  21. radu
    Sep 02, 2009 @ 15:11:43

    hello oameni buni..sa va lamuresc si eu cu ce pot in legatura cu filmul acela 3d..sau cel putin pe zuzubell :))
    filmul la care ai fost tu sigur era varianta normala, si nu cea 3d, din moment ce ai putut sa vezi filmul absolut normal fara ochelari. asa cum au mai zis unii, daca filmul e in format 3d si nu ai ochelarii pusi, vei vedea, sa zicem..ciudat..oarecum dublu..chestia e ca e destul de sau chiar foarte deranjant. de aceea am ajuns la concluzia k tu nu ai vazut varianta 3d.
    acum, cat despre 3d-ul care e la noi in romania, alta problema. am fost la cj, acum in 2009, nu in anii 80..haha..si pot sa va zic k aia nu e 3d, e anaglyph. care e tot un fel de 3d, dar nu e o tehnologie care sa ‘iti lase parul maciuca’ nicidecum. se vede dragut, ai impresia de tridimensionalitate, sunt anumite faze in care pare mai real, iar altele nu chiar la fel, insa in general, nu e mare lucru. nu pot sa zic chiar deloc k simti ca te afli acolo, in mijlocul actiunii. absolut deloc. e doar ceva mai fain decat in varianta normala. cam atat.
    in schimb, 3d real, este mult mai super. nu am vazut, dar am auzit. am un prieten care a fost (in alta tara, bineinteles) si mia povestit cum e un film 3d. adik super, ceva care merita, o experienta incredibila, in care ai impresia ca te afli acolo, etc. asta din spusele lui. tot el mia dat niste ochelari ca aceia care ti da la noi la cinema 3d la cj, care sunt de fapt anaglyph, dupa cum am precizat. si mia zis k filmul 3d care la vazut el nu era cu anaglyph, ci chiar cu ochelari 3d.
    in esenta, anaglyph nu e o tehnologie iesita din comun si care sa acorde o experienta nush ce mare branza, vorba aia. e o tehnologie destul de veche, sa inventat de cateva zeci de ani dupa cate stiu eu, si se folosea mai mult in tehnica, etc. acum exista ochelari 3d speciali, in care vezi doar filmul in fata ochilor, si atat. nu spectatori, nu scaune, nu nimic. doar filmul, jocul, ce o fi. atunci poti sa zici k simti k esti acolo. dar atata timp cat tu pe langa film ii mai vezi si pe ceilalti spectatori, scaunele..sala..etc..nu stiu ce experienta foarte reala poate fi aia. reala ca te afli in sala, da, dar nu reala ca te afli in mijlocul actiunii din film.
    si cu asta, basta, k ajunge..haha.
    o zi buna..

    Răspunde

  22. zuza
    Sep 03, 2009 @ 21:34:11

    multumesc de lamuriri 😀 Intre timp am fost la 6D si 7D tot la noi in Romania si nu am sesizat nici o diferenta intre ele si 3D. Biiiiiig BULLSHIT! Revin la ideea ca mai bine vad filmele la cinema in modul clasic.

    Răspunde

  23. radu
    Sep 04, 2009 @ 12:39:08

    mai, de 4d am mai auzit, e 3d plus inca o dimensiune sa zicem asa, care consta in niste stropi, atunci cnd e cazul, sau ceva vant de la niste ventilatoare, ma rog..ceva de genu , k sa para totul mai real. dar de 6d sau 7d sincer nam mai auzit pana acum. si chiar este in romania? am auzit k pe la mare era nush unde 4d, dapai imi imaginez cam ce o fi :)) si cum zici k a fost experienta aia 7d? :)) nu cred k isi merita banii, mai bine vezi un film normal, si destul 😛

    Răspunde

  24. zuza
    Sep 04, 2009 @ 21:41:44

    6d este in liberty mall rahova, iar 7d la mare. Norocu meu ca nu am platit biletele, altfel nu indrazneam sa dau 25-35 lei pt 12 minute de….nimic
    special.

    Răspunde

Lasă un răspuns

