nu am titlu

Desi,presimt eu ca e un subiect rasuflat,trebuie sa-mi zic parerea( in caz ca intereseaza pe cineva).

Daca aveam impresia ca, emisiuni mai scarboase,cretine si oribile,exista doar la Prima tv,au inceput si aia de la National tv sa difuzeze. Din curiozitate eu ma uit la toate rahaturile de filme si emisiuni de la tv….dar nu mai mult de 5-10 minute,ca nu am rabdare si nici psihicu antrenat pt ele. Sunt sigura ca oamenii care se fac de ras in emisiunile respective,sunt platiti,dar cat de bine platiti incat sa-ti vada o tara intreaga capacu de wc plin de kkt,asternuturile neschimbate de 5 ani,gandacii cum se plimba pe masa de bucatarie,ca pitzipoancele pe Dorobanti ?? Asta vis-a-vis de „Curat, murdar”. 

La „Schimb de mame” numai copii cu viitoare antecedente penale,care isi injura mama de schimb,dar si pe cea de drept…tatzi carora li se falfaie de copii si se cred masculi feroce,ca doar se filmeaza si apar la televizor,nu-si permit sa faca misto de ei colegii de santier, ca a fost un pampalau „ce mama dreacu?!”.

Astept cu nerabdare sa inceapa „Tradati in dragoste” si „Test de fidelitate”…sau au inceput deja? Oricum..cat de idiot sa fii incat sa crezi ca tipa aia buna de 21 ani,se da la tine,un burtos,sarac,mustacios,basinos de 50 de ani?! Ca sa nu mai zic de nevasta…saraca trebuie sa apara la tv sa-si dea seama si sa ceara alora ajutoru,ca barbatu vrea si el o buca tanara,prospatura cum n-a avut in viata lui…

Mai nou la National tv,a aparut „Iubire interzisa”. El are deja o relatie cu una careia i-a mancat zilele,dar vrea s-o paraseasca, pt ca a gasit o alta tufa de Venetia,mai tinerica,mai aranjata. Si de aici scandalu…

Faza e, ca nu romanii au inventat procariile astea,ci americanii in mare parte.Nu ma mira.La Mtv mi-am „delectat” ochii cu „Strutter”. Un nene la 40 si ceva de ani,imbracat ca pe vremea lu tata mare si vorbind „smechereste” comenteaza diverse filmulete si se crede amuzant.Adica… asta sper sa fie poanta emisiunii,ca altceva nu am inteles.Mai grav e ca unii chiar sunt fani si asteapta cu nerabdare episoade noi 😐

3 comentarii (+add yours?)

  1. Laura
    Sep 17, 2008 @ 00:09:33

    „Tradati in dragoste”, „Test de fidelitate”… sunt regizate toate. Iau niste terchea-berchea, le dau un scenariu de mahala si o suma modica. Si asta e! De fapt, cam asa sunt majoritatea emisiunilor facute… cel putin la noi.

    Răspunde

  2. eu
    Sep 27, 2008 @ 03:57:18

    apropo de strutter…omul este actorul principal din „It`s all gone-Pete Tong” …stiti,povestea cu dj`ul care a surzit-Frankie Wilde..mai mult de 30 de ani nu are,iar tinuta si look`ul sunt special pt emisiune..nu`i acela stilul lui

    Răspunde

  3. zuza
    Sep 28, 2008 @ 19:59:09

    habar n-am ce film e ala,dar te cred 😛 Nu am zis eu ca are 40 de ani,asa am auzit :)) si chiar daca a acceptat sa aibe acel stil pt emisiune,he’s a total looser 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

