Ma intreb!

Ma trezesc si eu cu efect intarziat sa intreb: Ce-i prostia asta cu sfarsitul lumii? Nu mai are voie lumea sa faca experimente? Am fost si eu plecata cateva zile si cand ma intorc…. HAOS:mass-uri cu „murim…vine apocalipsa”,link-uri catre site-uri in care erau stiri detaliate despre acel experiment,cate si mai cate.

Logic ca nu am intrat pe net si nici nu am citit ziarele cat am fost „dusa cu pluta”…altfel nu mai era vacanta. Ma gandesc: daca nu eram plecata,oare ma agitam si eu??!? Raspuns: NU. Ma doare in partea dorsala daca vine sau nu apocalipsa. Nu as avea ce face eu personal sa salvez planeta,deci, daca ea vrea sa vina…sa vina,daca nu,sa stea acolo si sa nu mai faca agitatie intr-o lume plina si asa de isterici.

M-a amuzat titlul unui articol de la „Men’s report”( o prostie de revista on-line pt masculi feroce,la care scrie un tip, un pic frustrat)…”Azi vine apocalipsa in Romania!!”. Adica vine DOAR in Romania?? Adica si Dumnezeu ne discrimineaza? Nu trebuia sa vina sfarsitul lumii pt toata lumea?

In cartea „ingeri si demoni” de Dan Brown,se explica in detaliu cum sta treaba cu acceleratorul de particule,dar bineinteles „o ia pe aratura” la un moment dat,sa fie cartea mai interesanta. Iar ma intreb: de unde stia nenea Brown atat de multe lucruri despre acel experiment,acum cativa ani?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andy
    Sep 11, 2008 @ 23:28:16

    Experimente si teorii vis-a-vis de acceleratorul lu’ peste … aaa .. pardon .. de particule (spuse ignorantul din mine) exista deja de ceva vreme.

    Stai sa vezi maine, daca ai curiozitatea sa te uiti la „mine”, cea mai tare chestie ever (vis-a-vis de „apocalipsa”). Este chiar mai magistrala decat mass-ul ala cu „cinei ultimul in gaura neagra masai curva” 😀 deja s-a depasit pragul de prostie and moved „beyond” that… I love humanity 😀

    Răspunde

  2. Bughy
    Sep 13, 2008 @ 20:06:46

    Răspunde

Lasă un răspuns

