hate romantic people

Cand aud diverse tipe ca zic ” as vrea ca iubitul meu sa-mi aduca flori in fiecare saptamana….sa ma astepte cu petale de trandafiri pe pat…..sa-mi faca surprize si cadouri” 😐 Dar sa te gadile sub limba….sa te frece intre degete….si sa zica miau-miau,nu vrei? Nu-mi place deloc romantismul,e comercial,iar uneori cazi de prost daca  persoana vizata nu simte nimic pt tine.

Ce poate fi mai frumos decat sa te sune iubitul la 5 dimineata,praf,muci de beat….sa-ti zica ce mult tzine la tine si sa te tina la telefon 30 de minute vorbind tot ce-i trece pin cap,beat fiind. Evident ca il injuri in gand ,pe moment,pt ca te-a trezit si asa bine dormeai….Dar dimineata te face sa razi si sa zici ca a fost „sweet” rau azi-noapte.

5 comentarii (+add yours?)

  1. zuza
    Sep 23, 2008 @ 12:38:08

    Răspunde

  2. Nabbú
    Sep 23, 2008 @ 14:57:52

    Da, mersi pentru „acord”. Îmi place când lumea mă aprobă. Mă face să mă simt… aprobat.

    Răspunde

  3. zuza
    Sep 23, 2008 @ 20:14:32

    cu placere :)))

    Răspunde

  4. blackavar
    Sep 24, 2008 @ 19:21:46

    zuza, de acord cu tine :))

    Răspunde

  5. zuza
    Sep 25, 2008 @ 13:34:23

    ah…cata pace si aprobare pe blogu meu :->

    Răspunde

Lasă un răspuns

