te fac o Poshta?

Ma duc la posta sa platesc facturile la telefoane. Intre ora 13-13.30 au pauza,asa ca m-am trezit „devreme” la 11.  Ma asez la coada kilometrica de la un ghiseu,unde scria ca incaseaza vodafone,orange…..buuun. Eu fraiera,nu am fost atenta sa vad ce platesc cei din fatza mea. Dupa 20 de minute imi vine randul:

eu „Buna ziua!”   …  ea „Nu aici,mergeti la ghiseul 3!!”

Hmmm…mi-a placut ca NU mi-a raspuns la salut si ca NU m-a expediat. Nici nu stiu de ce mai scria ca incaseaza,daca nu se intampla asta. Ma asez la ghiseul 3,evident era coada. Astept DOAR 10 minute,nu mai salut deloc si-i dau facturile. Cauta ea p-acolo….eu stiu ce face?! si-mi zice „Nu merge programul,mai incerc o data”. Perfect….alte 30 de minute din viata mea irosite pe statul la coada. Ma intorc acasa,injurand Posta Romana si pe „doamnele” care lucreaza acolo. Ma pun din nou la somn.

Ma gandesc….daca au putut pune o hartie, ca la ghiseul X se  platesc nu stiu ce facturi, de ce nu au putut pune si o hartie unde scria ca  deocamdata nu le merge programul???

Citisem undeva (am uitat unde), ca omul isi pierde din viata,cateva zile bune doar cu statul la coada. Nu mai tin minte cate zile,dar  pe moment ma uimise,pt ca erau ffffoarte multe.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Amza
    Aug 21, 2008 @ 23:19:11

    Esti doar o altă victimă a funcţionarului public stresat, a sistemului alcătuit din funcţionari publici stresaţi. Şi ştii ce-i culmea?… Cică din cauza noastră au ei stresul pe cap.

    Răspunde

Lasă un răspuns

