5 mii

Undeva in ardeal,la o terasa/pizzerie, foarte dragutza de altfel,comand  o pizza (proasta alegere,era naspa rau) si  o apa plata (caldura mare mon cher!)…..Bla bla…totul bine si frumos,pana cand vine  un boschetar. Cu greu reuseste sa-mi zica ca ma plateste daca ii dau si lui din pizza…si-mi intinde 10 mii =)) La cat de „buna ” era, i-as fi dat-o pe toata gratis,dar imi aduc aminte ca nu suport cersetoria 🙂 Respectivul este dat afara de un picollo. Pranzul continua( vorba vine..pt ca nu am mai mancat).

Simt o intepatura,o durere in mana…O viespe tocmai isi bagase acu in bratul meu…Excelent 😦  Se umfla mana,se inroseste,ma durea,ma intepa,ma manca.

vine nota de plata: 215 mii(vechi) …Ma mir,era cam putin pt 2 persoane.Aduce restul de la 500mii.Ma asteptam la 280-270….erau 285 mii. M-a amuzat si surprins placut. In Bucuresti nu exista asa ceva si sincer e prima oara cand mi se intampla.

Am lasat 50….si 5mii.

3 comentarii (+add yours?)

  1. ullise
    Aug 21, 2008 @ 01:39:34

    Asa este de adevarat, in Bucuresti servicile sunt la pamant, si dupa ce ca te fura mai mult sau mai putin pe fata, nici macar nu iti zambesc politicos 🙂
    Sunt foarte invidios ca este asa de bine in Ardeal, ce sa zic, sa va traiasca!

    Răspunde

  2. domnul durduliu
    Sep 02, 2008 @ 17:58:28

    fata esti varza la currency-uri…hotaraste-te ori RON ori ROL ori euro ori *** la naiba…

    Răspunde

  3. zuza
    Sep 03, 2008 @ 21:19:52

    domnul durduliu: fix lei vechi am scris intr-una din paranteze 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

