n0u@ gr@mat!ka a Lymbii r0m@n3

Cam 90% din sms-urile trimise,contin cuvinte de neinteles,iar restul de 10% sunt scrise corect de bunica sau mamica,copilului, spunandu-i ca intarzie la masa.

„Pysy team sunat azy da vad k nai de gand sami rspunzi.stiu k esty sup p mine da makr raspundemi.poopiki p bootik”   WTF???  Probabil ca tipa nu vrea sa depaseasca numarul de caractere pt un mesaj, ca are mult de plata la abonament 😀

Pe mess e deja la moda sa scrii ca hackerii: „bun@ fa7a…am vbit cu g!cu si nu vre-a sami de-a nijte b@ni pt g3ntutza a!a :(((  ”

Cu parere de rau, imi aduc aminte ca la cursuri..o colega scria „k p mess…d lene”

1 comentariu (+add yours?)

  1. ullise
    Aug 21, 2008 @ 01:33:40

    Si eu stiu o multime de persoane care habar au sa vorbeasca cat de cat coerent in engleza dar jumate din ceea ce vorbesc sunt clisee verbale in engleza.
    Ciudat este ca desi am stat 3 ani in afara Romaniei si am vorbit 80% din acest timp numai in engleza urasc aceste derapaje in engleza emo sau cocalaro-electronica.

    Răspunde

Lasă un răspuns

